2012 I-II. szám PDF Nyomtatás E-mail

Kultúra és Közösség teljes szám letöltése.

 

VISSZATEKINTÉS

Lapok a magyar művészetszociológia, film-művészetszociológia történetéből

Portré Szilágyi Erzsébet művészetszociológusról. Az interjút készítette Tibori Tímea

Wessely Anna: A kultúraszociológiai megismerés sajátossága

Tibori Tímea: Gondolatok Hauser Arnold művészetszociológiai nézeteiről

„A magyar művészetszociológia 1900-1990". Összeállította Tibori Tímea

Szilágyi Erzsébet: A magyar filmszociológia, film-művészetszociológia története, 1900-1995

 

A MŰVÉSZETSZOCIOLÓGIA MA

Wessely Anna: A művészetszociológia – „Kinek nem kell és miért”?

Rétfalvi Györgyi: Kiberpunk értelmezések

Kapitány Ágnes – Kapitány Gábor: A kilencvenes évek művészetének néhány jellegzetessége - a kultúrantropológus szemével

Schadt Mária: Ideológia és valóság, az 1950-es évek nőideáljai a magyar filmekben

Gábriel Dóra: Teleregényes rendszerváltás

Rudolf Dániel: A „Simó osztály” és nemzedékük 20. és 21. százada

Antalóczy Tímea – Pörczi Zsuzsanna - Vaskuti Gergely: Óvodások távirányítóval

Kiss Benedek Áron: Nézőpontok, közelítések és távolítások

 

RECENZIÓ

B. Bernáth István: Az impresszionista moralizálás kedves virágai

Gyimesi Zsuzsanna: Filmtörténet által – homályosan?

 

EMLÉKEZÉS SZŐTS ISTVÁNRA

Péterffy András: Tépett noteszlapok ***** avagy ***** „A néző mindent elhisz”

Módosítás dátuma: 2016. január 18. hétfő, 20:22